鸿鳗鱼

人 道 意义

© 鸿鳗鱼
Powered by LOFTER

Be With You - Leslie Clio

12种颜色:

小豆之家:

Don't need the world
把世界抛之脑后
Don't need the world
把世界抛之脑后
I'll be all fine 'cause baby
我心情愉悦 因为宝贝啊
I got you
我拥有你
I sail the world
我畅游世界
I sail the world
我畅游世界

I travel lighter
我自在而行
Only to be with you
只为与你在一起
Only to be with you
只为与你在一起
And I say it doesn't really matter now
真的不要紧
Where I be
无论我在哪儿
All that really matter where I'll be
真正要紧的是我未来会在哪儿
I'll be I'll be
未来会在哪儿
Oh with you I'll be I'll be
哦 未来当然是与你在一起
Need no more words
无需多言
No no more words
无需多言
No fire starter 'cause baby I got you
无需点火器点燃爱火 因为宝贝我拥有你
I spread the word
我诉尽情话
I spread the word
我诉尽情话
And I fight harder only to be with you
我努力奋斗 只为与你在一起
Only to be with you
只为与你在一起
And I say it doesn't really matter now
真的不要紧
Where I be
无论我在哪儿
All that really matter where I'll be
真正要紧的是我未来会在哪儿
I'll be I'll be
未来会在哪儿
Oh with you I'll be I'll
哦 未来当然是与你在一起
I say it doesn't really matter now
真的不要紧
Where I be
无论我在哪儿
All that really matter where I'll be
真正要紧的是我未来会在哪儿
I'll be I'll be
未来会在哪儿
Oh with you I'll be I'll be
哦 未来当然是与你在一起
I'll be with you
我会与你相伴不离
I'll be with you
我会与你不离不弃
I'll be with you
我会陪伴在你左右
I'll be with you
我会与你相伴相依
I'll be with you
我会与你缠绵到老
I'll be with you
我会与你永生厮守
Don't need the world
把世界抛之脑后
Don't need the world
把世界抛之脑后
I'll be all fine 'cause baby
我心情愉悦 因为宝贝啊
I got you
我拥有你
I sail the world
我畅游世界
I sail the world
我畅游世界
I travel lighter
我自在而行
Only to be with you
只为与你在一起
Only to be with you
只为与你在一起
And I say it doesn't really matter now
真的不要紧
Where I be
无论我在哪儿
All that really matter where I'll be
真正要紧的是我未来会在哪儿
I'll be I'll be
未来会在哪儿
Oh with you I'll be I'll
哦 未来当然是与你在一起
I say it doesn't really matter now
真的不要紧
Where I be
无论我在哪儿
All that really matter where I'll be
真正要紧的是我未来会在哪儿
I'll be I'll be
未来会在哪儿
Oh with you I'll be I'll be
哦 未来当然是与你在一起
I'll be with you
我会与你相伴不离
I'll be with you
我会与你不离不弃
I'll be with you
我会陪伴在你左右
I'll be with you
我会与你相伴相依
I'll be with you
我会与你缠绵到老
I'll be with you
我会与你永生厮守

小豆之家敬上!

评论
热度 ( 27 )
TOP