鸿鳗鱼

人 道 意义

© 鸿鳗鱼
Powered by LOFTER

Heart Like California - Before You Exit

12种颜色:

小豆之家:

She’s got a heart like California
她有颗像加州一般热血的心
And a smile like a Hollywood dream
犹如好莱坞般梦幻的微笑
She’s like a sunset back in Florida
她的背影就好比佛罗里达的夕阳
And a top-down summer breeze
从头到脚就像夏日的薰风般
Take it back to the night that we met
回想起我们初次邂逅的那天晚上
She was standing there in a little black dress
她穿着黑色小洋装站在那边

I was playing it cool trying hard to impress
我故作镇定试着记下妳的模样
She was driving me crazy
她令我疯狂不已
I remember she was looking at me
我还记得她正看着我
I was looking back thinking how could this be
我马上撇过头去不敢相信这是真的
She was doing her best to make it hard for me to breathe
她正在诱惑着我使我无法呼吸
I was feeling so crazy
我感到疯狂
Like na na na na na na
NA NA NA NA NA NA
Show me how to get a girl like that
快告诉我要怎样追到那样的姑娘
Na na na na na na
NA NA NA NA NA NA
So she can love me right back
让她一下子就爱上我
She’s got a heart like California
她有颗像加州一般热血的心
And a smile like a Hollywood dream
犹如好莱坞般梦幻的微笑
She’s like a sunset back in Florida
她的背影就好比佛罗里达的夕阳
And a top-down summer breeze
从头到脚就像夏日的薰风般
We'd be cruising through LA
我们正在漫游整个洛杉矶
Stopped on the freeway
在高速公路上停下来
Doing what we wanna do
随心所欲
And I’m gonna be there for her
我会在那等她
'Cause I’m in love with a girl with a heart like California
因为我爱上了那位像加州般热血的女孩
Woo ooh ooh woo ooh ooh
woo~
Heart like California
像加州一般热血的心
Woo ooh ooh woo ooh ooh
woo~
Heart like California
像加州一般热血的心
There we were I remember that time
我还记得有次我们在那边
She was singing loud we were feeling alright
她正在唱歌而我们都觉得很棒
And I think she knew on the way that she might have been
我想她一定知道她这么做已经
driving me crazy
快要把我搞疯了
Like na na na na na na
NA NA NA NA NA NA
Show me how to get a girl like that
快告诉我要怎样追到那样的姑娘
Na na na na na na
NA NA NA NA NA NA
So she can love me right back
让她一下子就爱上我
She’s got a heart like California
她有颗像加州一般热血的心
And a smile like a Hollywood dream
犹如好莱坞般梦幻的微笑
She’s like a sunset back in Florida
她的背影就好比佛罗里达的夕阳
And a top-down summer breeze
从头到脚就像夏日的薰风般
We'd be cruising through LA
我们正在漫游整个洛杉矶
Stopped on the freeway
在高速公路上停下来
Doing what we wanna do
随心所欲
And I’m gonna be there for her
我会在那等她
'Cause I’m in love with a girl with a heart like California
因为我爱上了那位像加州般热血的女孩
Woo ooh ooh woo ooh ooh
woo~
Heart like California
像加州一般热血的心
Woo ooh ooh woo ooh ooh
woo~
Heart like California
像加州一般热血的心
We’d be out until sunrise
我们会一直在外面狂欢直到黎明
And we’d be dancing all night
我们要整晚跳舞
Even if I'm just dreaming
就算我只是在幻想
Of being with her you know I’m still gonna try
要跟她在一起但你知道我仍然会试试看
We’d be driving on sunset
我们要黄昏时开车兜风
And we’d be doing it right
我们会过得很好
And I’m getting this feeling
我已经知道跟她在一起的诀窍了
When I'm with her
当我和她在一起
I’m in love with a girl with a Heart like California
我爱上了那位像加州般热血的女孩
And a smile like a Hollywood dream
犹如好莱坞般梦幻的微笑
She’s like a sunset back in Florida
她的背影就好比佛罗里达的夕阳
And a top-down summer breeze
从头到脚就像夏日的薰风般
She's got a heart like California
她有颗像加州一般热血的心
And a smile like a Hollywood dream
犹如好莱坞般梦幻的微笑
She’s like a sunset back in Florida
她的背影就好比佛罗里达的夕阳
And a top-down summer breeze
从头到脚就像夏日的薰风般
We'd be cruising through LA
我们正在漫游整个洛杉矶
Stopped on the freeway
在高速公路上停下来
Doing what we wanna do
随心所欲
And I’m gonna be there for her
我会在那等她
'Cause I’m in love with a girl with a heart like California
因为我爱上了那位像加州般热血的女孩
Woo ooh ooh woo ooh ooh
woo~
Heart like California
像加州一般热血的心
Woo ooh ooh woo ooh ooh
woo~
Heart like California
像加州一般热血的心
Yeah I want ya
我想要追妳
Yeah I know that
我知道
She’s got heart like California
她有颗像加州一般热血的心
Yeah I want ya
我想要追妳
Yeah I know that
我知道
She’s got heart like California
她有颗像加州一般热血的心

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论
热度 ( 16 )
TOP