鸿鳗鱼

人 道 意义

© 鸿鳗鱼
Powered by LOFTER

Ocean - King Deco

呼明君:

小豆之家:

Send my fears into the ocean
把我的恐惧送入海洋
Wash away, wash away
冲掉,冲掉
Wash them away down
把它们冲洗掉
Paid my dues, went through the motions
付我的税,走走过场
Wash away, wash away
冲掉,冲掉
Wash them away down
把它们冲洗掉

And I pray my compass stays open
我祈求我的指南针还运转
Lead the way, lead the way
指明方向,指明方向
Lead the way now
现在指明方向
And I'm sending my fears into the ocean
把我的恐惧送入海洋
Wash away, wash away
冲掉,冲掉
Wash them away down
把它们冲洗掉
I'm gone now
我现在就要离开
My first class was one way
我的第一步是一个方向
Like someday I'd come home again
像某天我会再次回到家
We don't get along now
我们现在不会再一起
Everyone from home said come home
家里每个人都在说回家
But I promised that I won't follow them
但我保证我不会听他们
Exhale away what you breathe in me
在你的呼吸中飘散离去
I was a planet away from where I needed to be
我是远离目的地的星球
Send my fears into the ocean
把我的恐惧送入海洋
Wash away, wash away
冲掉,冲掉
Wash them away down
把它们冲洗掉
Paid my dues, went through the motions
付我的税,走走过场
Wash away, wash away
冲掉,冲掉
Wash them away down
把它们冲洗掉
And I pray my compass stays open
我祈求我的指南针还运转
Lead the way, lead the way
指明方向,指明方向
Lead the way now
现在指明方向
And I'm sending my fears into the ocean
把我的恐惧送入海洋
Wash away, wash away
冲掉,冲掉
Wash them away down
把它们冲洗掉
I'm gone now
我现在就要离开
Like tigers, tigers
像老虎一样,老虎
They chain me but they don't understand
他们禁锢我但他们不懂我
Am I really wrong now?
我真的做错了吗?
My family condemns me
我的家人责怪我
But it's empty in that city of sand
当是沙漠之城空空如也
Exhale away what you breathe in me
在你的呼吸中飘散离去
I was a planet away from where I needed to be
我是远离目的地的星球
Send my fears into the ocean
把我的恐惧送入海洋
Wash away, wash away
冲掉,冲掉
Wash them away down
把它们冲洗掉
Paid my dues, went through the motions
付我的税,走走过场
Wash away, wash away
冲掉,冲掉
Wash them away down
把它们冲洗掉
And I pray my compass stays open
我祈求我的指南针还运转
Lead the way, lead the way
指明方向,指明方向
Lead the way now
现在指明方向
And I'm sending my fears into the ocean
把我的恐惧送入海洋
Wash away, wash away
冲掉,冲掉
Wash them away down
把它们冲洗掉

Send my fears into the ocean
把我的恐惧送入海洋
Wash away, wash away
冲掉,冲掉
Wash them away down
把它们冲洗掉
Paid my dues, went through the motions
付我的税,走走过场
Wash away, wash away
冲掉,冲掉
Wash them away down
把它们冲洗掉
And I pray my compass stays open
我祈求我的指南针还运转
Lead the way, lead the way
指明方向,指明方向
Lead the way now
现在指明方向
And I'm sending my fears into the ocean
把我的恐惧送入海洋
Wash away, wash away
冲掉,冲掉
Wash them away down
把它们冲洗掉

小豆之家敬上!

评论
热度 ( 30 )
TOP