鸿鳗鱼

人 道 意义

© 鸿鳗鱼
Powered by LOFTER

Hide & Seek (Ruhde Remix) - Ruhde、Steve Void、BEAUZ、Carly Paige

小豆之家:

Let's turn off all the lights
让我们熄灭所有的灯火
Draw the blind and all the curtains
拉上百叶窗和帘子
Let's lose track of the time
让我们追随那逝去的时间
I'll sneak off and you'll come searching
我偷偷离去而你将寻找着我

I'm gonna run, gonna hide, where you'll never find me (find me)
我会奔跑,躲藏,到你永远找不到的地方去

I'm gonna run, gonna hide, see if you can find me (find me)
我会奔跑,躲藏,看你是否能将我寻到

So close your eyes, count to ten
所以 闭上你的眼,数到十
Hear the steps, follow them
听循着脚步声,跟随它们
Through the dark, walls apart
通过那一墙之隔的黑暗
Closing in, hide & seek
封闭着的 捉迷藏游戏
Passing by, hold my breath
你经过的声音,仿若扼住我的喉咙
Hear your steps, circling
听见你的步子,缓慢地踱着圈
Through the dark, walls apart
通过那一墙之隔的黑暗
Closing in, hide & seek
封闭着的 捉迷藏游戏

I peek my head outside
我偷偷将我的头探出
Listen try to hear me moving
你仔细聆听试图将我的行动掌控
Too bad I'm out of sight
然而你已经看不见我了
Catching shadows think you're losing
抓到影子认为是失去了你

I'm gonna run, gonna hide, where you'll never find me (find me)
我应该跑着,躲藏着,去到你找不到我的地方
I'm gonna run, gonna hide, see if you can find me (find me)
我应该跑着,躲藏着,看是否你能找得到我

So close your eyes, count to ten
所以闭上你的眼,数到十
Hear the steps, follow them
听那脚步声,跟着它们
Through the dark, walls apart
穿过一墙之隔的黑暗
Closing in, hide & seek
封闭着的 捉迷藏游戏
Passing by, hold my breath
你的经过,使我难以呼吸
Hear your steps, circling
听你的脚步声,踱着圈子
Through the dark, walls apart
穿过一墙之隔的黑暗
Closing in, hide & seek
封闭着的 捉迷藏游戏

小豆之家敬上!

评论
热度 ( 12 )
TOP