鸿鳗鱼

人 道 意义

© 鸿鳗鱼
Powered by LOFTER

Tides - Fether

4-ever:

加拿大合成电子乐队新单Tides女声赞很梦幻!






I, I, I…
我,我, 我…
Felt it when you swam through daydream days
在白日梦想中徜徉感受
When the summer’s carried us away
当夏日将我们的热情带动
We'd be riding all these choppy waves
我们会在翻滚的海浪中驰骋
For so long
如此之久
We sail, wanna gravitate away
我们启航,想要远离喧嚣

It's time to say the things we couldn't say
是时候阐明心中被束缚的想法
Now we, we can’t remember
现在的我们,我已不太记得
Choose or surrender
是做出选择还是妥协
You can find me
终有一天,你会找到我
I’m hiding
久久隐藏在
Under the covers of my bed
床中被褥之下
Now I’m not sorry
现在的我已不再有任何遗憾
For trying
而是锲而不舍地追索
Cuz this was all I had
因为这是我所能做的全部
Our hope is a happy lie
希望之光就如一个快乐的谎言
Sensing when we first picked up the pace
我们一旦加紧步伐,她就有所触动
Crossing all the lines we should've traced
沿着所有的预定轨迹
Knowing if the stars were here to stay
探寻万千星辰是否本应在此停驻
For so long
如此很久
We don’t have to hesitate this way
我们不必再有过多顾忌或是犹疑
Dancing by the words we didn’t say
在未尽之语里尽情摇曳
Now we can just remember
现在只需记住
You can find me
终有一天,你会找到我
I’m hiding
久久隐藏在
Under the covers of my bed
床中被褥之下
Now I’m not sorry
现在的我已不再有任何遗憾
For trying
而是锲而不舍地追索
Cuz this was all I had
因为这是我所能做的全部
Our hope is a happy lie
希望之光就如一个快乐的谎言
Can’t trust you
她不会相信你
Won’t believe you
也不会有所信任
You can say ...
你可以表达
But I can talk to you
但我告诉你
You

Can find me
终有一天,能找到我
I’m hiding
久久隐藏在
Under the covers of my bed
床中被褥之下
Darn I’m not sorry
现在的我已不再有任何遗憾
For trying
而是锲而不舍地追索
Cuz this was all I had
因为这是我所能做的全部
Our hope is a happy lie
希望之光就如一个快乐的谎言






评论
热度 ( 8 )
TOP