鸿鳗鱼

人 道 意义

© 鸿鳗鱼
Powered by LOFTER

Winter Light - Sarah Brightman

空灵美声

aryy:

眼前有一个风景,内心有另一个风景,它们之间的你,美得那么平静。前世有一场爱情,今生有另一场爱情,它们纠缠如烟,飘入幽深梦境……

《Winter Light》歌词:

Hearts call

心在呼唤

Hearts fall

心在沉沦

Swallowed in the rain

淹没在漫漫雨幕

Who knows

何人知晓

Life grows

生命发芽

Hollow and so vain

漂浮在无尽空虚

Wandering in the winter light

漫步在冬日之光

The wicked and the sane

邪恶与圣贤

Bear witness to salvation

见证了救赎

And life starts over again

生命重又轮回

Now the clear sky is all around you

清澈蓝天围绕着你

Aah aah


Love's shadow will surround you

漫漫长夜

All through the night

爱情的阴影接踵而至

Star glowing in the twilight

暮色四合,星辰闪耀

Tell me true

请把真相告诉我

Hope whispers and I will follow

希冀在耳畔呢喃,我将紧紧跟随你

Till you love me too

直到你也爱上我

Ah



Now the clear sky is all around you

清澈蓝天围绕着你

Aah aah


Love's shadow will surround you

漫漫长夜

All through the night

爱情的阴影接踵而至

Star glowing in the twilight

暮色四合,星辰闪耀

Tell me true

请把真相告诉我

Hope whispers and I will follow

希冀在耳畔呢喃,我将紧紧跟随你

Till you love me too

直到你也爱上我

Ah ah ah


评论
热度 ( 77 )
TOP