鸿鳗鱼

人 道 意义

© 鸿鳗鱼
Powered by LOFTER

Chelsea Lankes - Bullet -

青春朝气蓬勃

Leslie:

~摇摆~

踏歌行:

Sunshine For Ever:

喜欢这首歌的节奏感。。。


You came up to me, persistent as can be
你走向我,锲而不舍地追着我
You've done this thing a hundred times
你都和我表白了一百多次了吧
I can never tell, had me under your spell
我也讲不清,你像对我施了魔咒
I fell for all your stupid lines
我拜倒在你傻不拉几的台词下
Everyone told me
每个人都跟我讲
That I should know my worth
你配不上我

And then when you hold me
但当你拉我入怀
I know it shouldn't hurt
我觉得你应该不会伤害我的吧?
And so I took the nights and heights
于是我把那些夜晚和海拔都摘下
And I just threw 'em in the trash
统统丢进垃圾桶里
They didn't matter at all
它们再也不重要了
And I played my favorite song
我奏着我最喜欢的那首歌
Turned up the volume and I danced
把音量调高,翩翩起舞
I didn't care anymore
我什么也不在乎了

I'm better than I've ever looked
我从未这么漂亮过
And boy, I never felt this cool
啊宝贝,我从没觉得自己这么酷过
I saw you with that other girl
可当我看到你和另一个女孩在一起的时候
And all I thought was, ooh
我就想,噢
I dodged a bullet with you
我算是躲过了一劫
Selfish little mess, you hated all my friends
自私的小碧池,我所有朋友都被你嫌弃了个遍
You always had to get away
你总是要在
Every night at 3 AM
晚上3点起身离开
You had a reason why you couldn't stay
你总是有理由逃走

Everyone told me
每个人都跟我说
That I should know my worth
你配不上我
And then when you hold me
但当你拥我入怀
I know it shouldn't hurt
我想你应该不会伤害我的吧?
And so I took the nights and heights
于是我摘下了那些夜晚和海拔
And I just threw 'em in the trash
把它们统统丢进了垃圾桶
They didn't matter at all
它们算个啥
And I played my favorite song
然后我放着我最爱的那首歌
Turned up the volume and I danced
把音量调到最大,我跳起舞来
I didn't care anymore
我什么也不在乎

I'm better than I've ever looked
我从未这么好看过
And boy, I never felt this cool
哦宝贝,我从来没觉得自己这么酷过呢
I saw you with that other girl
而当我看到你和别的女孩走在一起的时候
And all I thought was, ooh
我就想,嘿
I dodged a bullet with you
我也是躲过了一劫
And so I took the nights and heights
于是我摘下了那些夜晚和海拔
And I just threw 'em in the trash
把它们统统丢进垃圾桶里
They didn't matter at all
它们再也不重要了
And I played my favorite song
我播着最红心的那首歌
Turned up the volume and I danced
把音量调到震耳欲聋,跳一出舞
I didn't care anymore
我什么都不在乎

I'm better than I've ever looked
我现在真是好看
And boy, I never felt this cool
也比以前酷多了
I saw you with that other girl
当我看到你和另一个女孩在一起的时候
And all I thought was, ooh
我就想,哈
I dodged a bullet with you
我也算躲过了一劫吧?


评论
热度 ( 17 )
TOP