鸿鳗鱼

人 道 意义

© 鸿鳗鱼
Powered by LOFTER

Break - Annika Wells

侯官:

小豆之家:

You pull up here around ten
你直到十点才开着车出现
Said you wouldn't but you're late again
明明说好了 结果又迟到
Making me count the times I should have left you there instead
有多少次我都本该丢下你不管
But your words taste so damn sweet
可你的甜言蜜语我真受不住
And our song's playing on repeat
我们的歌单曲循环着
Making me fall for you oh what a mess it's made of me
我倾心于你 结果弄得自己一团糟

And it goes
永无休止
You got me running
你令我难平的心绪
One million different ways
此起彼伏
And when this whole thing falls apart
而当我们的爱付诸东流时
Your heart better break
你最好也为此心碎
I'm bending backwards
我不惜一切
Just to give what you won't take
只为奉上你不屑拿取的东西
So when this whole thing falls apart
所以当我们的爱付诸东流
Your heart better break
你最好悲不自胜
Your heart better break
你最好痛惜叹惋
Your heart better break
你最好心肝俱裂
We're chilling out on a Monday night
那个周一晚上和你消闲
Just us in the firelight
火光中只有我和你
Thinking that this is how it should be with you all the time
和你在一起的每时每刻都愿如此
All the sudden then you are gone
但一转眼你就不在了
And I'm left here hanging on
留我固守原地
Telling myself I should have known that babe you aren't the one
劝自己说你不是我的真命天子
And it goes
仅此而已
You got me running
你让我难平的心绪
One million different ways
此起彼伏
And when this whole thing falls apart
当我们的爱付诸东流
Your heart better break
你也最好为之心碎
I'm bending backwards
我不惜一切
Just to give what you won't take
奉上你根本不屑取用的东西
So when this whole thing falls apart
那么当我们的爱付诸东流
Your heart better break
我希望你也悲不自胜
Your heart better break
希望你也苦涩难言
Your heart better break
希望你也心肝俱裂
You rip me open
你将我撕开
You leave me raw
让我最脆弱的本心暴露无遗
You leave me crawling back and back and back for more
你让我匍匐于地 祈求更多
Well I'm not stupid
我不是傻瓜
I've had enough
我已经受够了
And babe I swear I'll have you breaking when I'm done
亲爱的 我发誓也要让你尝尝心碎的感受
'Cos you got me running
你让我难平的心绪
One million different ways
此起彼伏
And when this whole thing falls apart
当一切分崩离析
Your heart better break
你最好也心碎不已
I'm bending backwards
我不惜一切
Just to give what you won't take
献上你不屑拿取的东西
So when this whole thing falls apart
那么当那些情缘随风而去
Your heart better break
愿你也悲不自胜
Your heart better break
愿你苦不堪言
Your heart better break
愿你痛彻心脾
Your heart better break
愿你遍体鳞伤
Your heart better break
愿你支离破碎

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论
热度 ( 18 )
TOP