鸿鳗鱼

人 道 意义

© 鸿鳗鱼
Powered by LOFTER

Wrong - Tinashé

小豆之家:

I'm braver
我鼓起了勇气
Look at you
凝望着你的双眼
Do you even know who you are?
你还能认清自己吗?
Do you even know what's true?
到现在你还觉得那样是对的吗?
You know you're wrong
你让我很失望
You know you're wrong
你辜负了我

You know you're wrong
你伤了我的心
So fuckin' wrong, you're so damn wrong
你特么真让人厌恶
You did me wrong
你辜负了我
And you do it again, and you do it and you do it again
但你还重蹈覆辙
And you do it again, I let you do it, let you do it again
还是继续伤害我
You did me wrong
你深深的伤害了我
And you do it again, and you do it and you do it again
但你还是继续这样做
And you do it again, I let you do it, let you do it again
还是继续伤害我
I'm still in love with you
我依旧深爱着你
I'm still in love with you
我还是很爱你啊
You're wrong, you're wrong, you're wrong
但你错得太离谱了,你太让我失望了
I swear one day, one day I will be gone
我发誓有一天我定会离开你
You're fuckin' wrong
你错的太离谱了
Wake up inside of my castle
不该再活在自我幻想中了
I banish you from my heart
要彻底忘记你了
I do not care if you love me
我不在乎你是否还爱我
You know you're wrong from the start
只希望你能意识到你从一开始就错了
Wake up and I get the money
每天一醒来就有钱花
The money come every day
怎么都花不完
And it still feels like your lovin'
花钱的时候我又找回了你爱我的感觉
Ten billion dollars away
随便花掉一百亿
Ten billion dollars away
这样就能找到你爱我的感觉了
Ten billion dollars away
那就再花掉一百亿吧
I'm braver
我终于鼓起勇气
Look at you
敢于与你对视
Do you even know who you are?
你还能认清自己吗?
I don't recognize you, only in the dark
只有在黑暗里我才能装作那不是你
Don't know you're wrong
忘记你对我犯下的错
But I wanted it
但我控制不住自己
So good that it hurts
痛并快乐着
It's hard to resist that body
难以抗拒你的身体
You evicted me
你赶走了我
That strip from your lips, it hurts me to see
但那吻痕,就是你伤害我的证明
You accepted it, disrespected it
但你却不在乎
Now I wanna leave, but secretly
是时候下定决心真的要离开你了,但
I'm still in love with you
我还是深爱着你
I'm still in love with you
我依旧深爱着你
You're wrong, you're wrong, you're wrong
你错得太离谱了,你太让我失望了啊
I swear one day, one day I will be gone
我发誓有一天我定会离开你
You're fuckin' wrong
你太让我伤心了
Wake up inside of my castle
不该再活在自我幻想中了
I banish you from my heart
要把你赶出我的心
I do not care if you love me
我不在乎你是否还爱我
You know you're wrong from the start
只希望你能意识到你从一开始就错了
Wake up and I get the money
每天醒来就轻松赚到大把大把钱
The money come every day
怎么花也花不完
And it still feels like your lovin'
花钱的感觉就像你爱我的感觉
Ten billion dollars away
又花掉了一百亿
You're fuckin' wrong
你太过分了
Wake up inside of my castle
不该再活在自我幻想中了
I banish you from my heart
要把你赶出我的心
I do not care if you love me
我不在乎你是否还爱我
You know you're wrong from the start
只希望你能意识到你从一开始就错了
Wake up and I get the money
每天一醒来就有钱花
The money come every day
怎么都花不完
And it still feels like your lovin'
花钱的时候我又找回了你爱我的感觉
Ten billion dollars away
又花掉了一百亿
Ten billion dollars away
忍不住又花了一百亿

小豆之家敬上!

评论
热度 ( 35 )
TOP