鸿鳗鱼

人 道 意义

© 鸿鳗鱼
Powered by LOFTER

Callow - Novo Amor

博海蓝枫:

小豆之家:

Hold your tongue we never swayed,
保持缄默我们从不动摇过
pour the faults all away
把失败都抛掉
Cold in lungs and in face
肺和脸都变得冷淡了
A golden heart, of what became?
一颗赤子之心,会变成什么样?
It was an awful lot for our young days
这对于我们青春的日子是非常糟糕的
Is it love you want 'cus it's love you've made
在你想要的到来前你必须行动

The cheer within will find a home,
在欢呼中寻觅到一个家,
the fear you bring burns below
世上的煎熬带给你恐惧
I can taste the wait and watch you waste away
我能忍受等待并看着你日渐衰弱
But I can't face the days, you were born astray
但是我不能眼睁睁看着你误入歧途
It was an awful lot for our young days
这对于我们青春的日子是非常糟糕的
and what an ache i've made for a hollow embrace,
痛苦时我得到了一个虚伪的拥抱
with the blood you flaunt why would you stay
流着血的你炫耀着你为什么留下来
I'm stackin' up on what i'll take,
我耗费了我所积蓄的
but the ballot doesn't hold your name
但选票还是不会持有你的名字
You're wrapping up when winter fades,
你也会结束在冬天逝去时
I'm holding on the callow ways.
我还走在不经世故的道路上
It was an awful lot for our young days.
这对于我们青春的日子是非常糟糕的

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论
热度 ( 25 )
TOP