鸿鳗鱼

人 道 意义

© 鸿鳗鱼
Powered by LOFTER

Arms Open - The Script

粉色味蕾的悲伤:

听到莫名放松😊,封面也真是美炸!

I can't unfeel your pain,
我无法抹去你的痛苦,
I can't undo what's done,
我无法改变已定的事实,
I can't send back the rain,
我无法遣回滴落的雨水,
But if I could I would,
倘若可以,我肯定会这样做,
My love, my arms are open,
亲爱的,我为你敞开双臂,
So when you feel like you can't take another round of being broken,
当你感到自己似乎不能承受再多一次的伤害,
My arms are open,
我为你张开怀抱,
And when you're losing faith and every door around you keeps on closing,
当你渐渐失去仅有的信念并且看似已经走投无路,
My arms are open,
还有我敞开的双臂,
I can't uncry your tears,
我无法抑制你的泪水,
I can't rewind the time,
我无法倒流逝去的时光,
I can't unsay whats said,
我无法收回泼出去的水,
In your crazy life,
在你疯狂的人生里,
My love, my arms are open,
亲爱的,有我敞开的双臂,
Ooh, and when you're cursing at the sky,
当你愤怒地对天咒骂到,
And thinking, "Lord, you must be joking",
想着:“上帝啊,你肯定在捉弄我”,
My arms are open,
我的胸怀为你敞开,
And, and when you're looking in the mirror,
当你的目光落入了镜子里头,
Thinking, "Damn My life is over",
觉得自己的人生已无意义,
My arms are open,
还有我敞开的双臂,
My arms are open (ooh, ooh),
我的胸怀为你敞开,
My arms are open (ooh, ooh),
我敞开的双臂,
My arms are open (ooh, ooh),
我敞开的双臂,
My arms are open (ooh, ooh),
我敞开的双臂,
So let me do to you,
就让我用行动回报你,
What you've always done for me,
就像你为我一贯付出的那样,
And let me be the ground,
让我成为坚实的大地,
Underneath your feet,
支撑在你的脚底下,
I can't unfeel your pain,
我无法抹去你的痛苦,
I can't undo what's done,
我无法改变已定的事实,
I can't send back the rain,
我无法遣回滴落的雨水,
But if I could I would,
倘若可以,我肯定会这样做,
My love, my arms are open, arms are open,
亲爱的,我为你张开怀抱,
So when you feel like you can't take another round of being broken,
当你感到自己似乎不能承受再多一次的伤害,
My arms are open,
我为你张开怀抱,
Oh, and when you're losing faith and every door around you keeps on closing,
当你渐渐失去仅有的信念并且看似已经走投无路,
My arms are open,
还有我敞开的双臂,
My arms are open (ooh, ooh),
我的胸怀为你敞开,
My arms are open (ooh, ooh),
我敞开的双臂,
My arms are open (ooh, ooh),
我敞开的双臂,
My arms are open (ooh, ooh),
我敞开的双臂,
My arms are open,
我敞开的双臂,
I will be standing here,
我会一直在这儿,
I will be by your side(My arms are open),
陪伴着你不离弃(我双臂敞开),
You see me loud and clear,
你能清楚地看到我身影,
You're my arms open world(My arms are open),
你便是我怀抱里的世界(我双臂敞开),
I will be standing here,
我会一直在这儿,
I will be by your side(My arms are open),
陪伴着你不离弃(我双臂敞开),
You feel me loud and clear,
你能清楚地看到我身影,
You're my arms open world,
你便是我怀抱里的世界,
My arms are open,
我为你敞开怀抱。

评论
热度 ( 5 )
TOP