鸿鳗鱼

人 道 意义

© 鸿鳗鱼
Powered by LOFTER

We Radiate - Goldfrapp

博海蓝枫:

小豆之家:

I saw your face in the crowd
在人潮中我看见了你
Everyone dancing
所有人都在尽情舞蹈
I asked if they knew your name
我向他们询问你的名字
They couldn't see you
他们却无法看见你
Thought I'd walk over
我觉得应该走过去
Stood there right next to you
站在你的身边

Got a sensation
去体验这种感觉
You were right for my body
你正是我需要的感觉
Ha-ha-ha-ha

You're heaven
你就是天堂
Ha-ha-ha-ha

We radiate
让我们惊艳四座
Ha-ha-ha-ha

You're heaven
你就是上帝
Ha-ha-ha-ha

We radiate
让我们光芒四射
I felt a chill in the air
我感到空气中一丝沮丧的气息
It's not me dancing
我停下了舞蹈
Everyone looks kinda strange
所有的人看起来是如此奇怪
Colors colliding
色调是如此的不协调
I'm in possession
但却令我着迷
This is no ordinary
这意义非凡
Friday night disco
周五晚上的Disco
You stepped into my body
你已渗透我的身体
Ha-ha-ha-ha

You're heaven
你就是上帝
Ha-ha-ha-ha

We radiate
让我们惊艳四座
Ha-ha-ha-ha

You're heaven
你就是天堂
Ha-ha-ha-ha

We radiate
让我们展现光芒
Ha ha~

Ha-ha-ha-ha

You're heaven
你就是上帝
Ha-ha-ha-ha

We radiate
让我们惊艳四座
Ha-ha-ha-ha

You're heaven
你就是天堂
Ha-ha-ha-ha

We radiate
让我们光芒四射
Ha-ha-ha-ha

You're heaven
你就是天堂
Ha-ha-ha-ha

We radiate
让我们展现光芒

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论
热度 ( 26 )
TOP