鸿鳗鱼

人 道 意义

© 鸿鳗鱼
Powered by LOFTER

Locket - Kilo Kish

幻子-云:

这是属于一开口就果断收藏的歌。


歌词:

The writings annotate are upon the wall
便利贴就贴在墙上
Press the like A button
像个按钮
Like 'em all
像所有的其他
Let me out
让我出去吧
This world is not prepared for some
这个世界对某些人来说并不适合
If living here is healthy then
如何生活在这里是正确的

I should be all dressed again
那么我应该再次全副武装里
Checking out
细细检查一遍
Shinning up my shoes out front
向台下的观众展示我闪亮的鞋子
I'm just waiting for my ride to come
我等着属于我的旅途来临
Get me now
有种就现在打倒我
I can't help
我无法控制自己
But think
但是回头想想
I'm wasting time here
我在这里浪费着时间
Holding all my thoughts
抓住我所有思绪
And screams
和尖叫
Inside this locket
就在这锁住的盒子里
I hope that you don't
我希望你不要
Find me changing face sometimes
发现我时不时就改变面貌
Peeling off the lashes stuck to my skin
剥下我皮肤上的刺
Patience always wearing thin
我的耐心不多
Finding all my faith in dark
在黑暗中寻找我所有信仰
Conflicted
冲突着
Winners always win but since
胜者长胜
Every now and then
但时不时的
Losers get mixed in
输家也偷偷混入
Now we wanna be number one
现在我们想要达到顶峰
The way I think about it
我思考的方式
I can't help
不被控制
But think
但是想想
I'm wasting time here
我在这里浪费着时间
Holding all my thoughts
抓住我所有思绪
And screams
和尖叫
Inside this locket
就在这锁住的盒子里
I hope that you don't
我希望你不要
Drop them
丢下它们
In the gutter where you lost their files
丢到你遗失了卷宗的水沟
In the gutter where the trash compiles
丢到垃圾堆积的水沟
In the gutter where they cry for air
丢到人们向天流泪的水沟
In the gutter where they understand
丢到他们明白是什么的水沟
In the gutters' where the good times end
丢到结束了美好时光的水沟
In the gutters' where the good times end
丢到结束了美好时光的水沟
In the gutters' where the good times end
丢到结束了美好时光的水沟
In the gutter with the good times
丢到拥有美好时光的水沟
I don't wanna
我不想
Don't wanna
不想
Be like you
像你一样
I don't wanna
我不想
Don't wanna
不想
Be like you
像你一样


评论
热度 ( 28 )
TOP