鸿鳗鱼

人 道 意义

© 鸿鳗鱼
Powered by LOFTER

Somebody Already broke My Heart - Sade

最喜爱,最迷醉的莎黛🎵🌹

吕宏道:

my

ben:

莎黛(Sade)是一支英国灵魂乐队,于1983年在伦敦成立,以主唱Sade Adu命名。乐队作品的主要风格为灵魂、节奏布鲁斯、爵士以及轻摇滚。主唱Sade Adu出生在非洲的尼日利亚,长在英国伦敦,然而Sade的音乐中并没有一丝非洲音乐成分。她的嗓音有些像黑人灵歌手,但她的音乐却是英式灵歌。每首歌都像一首温情的浪漫诗篇,轻轻流淌出来。



came along when I needed a savior
一路走来,我需要一个救星
Someone to pull me through somehow
曾有人把我推得很远

I’ve been torn apart so many times
我已身心俱疲
I’ve been hurt so many times before
我已麻木不堪


So I’m counting on you now
直到遇见你

Somebody already broke my heart
我的心曾撕裂成片

Somebody already broke my heart
我的心曾撕裂成片

Here I am
现在的我
So don’t leave me stranded
进退两难
On the end of a line
站在崩溃的边缘
Hanging on the edge of a lie
被谎言包围着
I’ve been torn apart so many times
我已身心俱疲
I’ve been hurt so many times before
我已麻木不堪

So be careful and be kind
请对我好一些
Somebody already broke my heart
我的心曾撕裂成片
If someone has to lose, I don’t want to play
如果会以失去告终,请走开
Somebody already broke my heart
我的心曾撕裂成片
No, no I can’t go there again
承受不起另一道伤痕

came along when I needed a savior
一路走来,我需要一个救星
Someone to pull me through somehow
曾有人把我推得很远

I’ve been torn apart so many times
我已身心俱疲
I’ve been hurt so many times before
我已麻木不堪

So I’m counting on you now
直到遇见你

Somebody already broke my heart
我的心曾撕裂成片
If someone has to lose, I don’t want to play
如果会以失去告终,请走开
Somebody already broke my heart
我的心曾撕裂成片
No, no I can’t go there again
承受不起另一道伤痕


评论
热度 ( 15 )
TOP