鸿鳗鱼

人 道 意义

© 鸿鳗鱼
Powered by LOFTER

Crescent Moon - Marc Evans

S.Q:

侯官:

Sailorsheavenmusic:

*历尽沧桑之后的深情表达 痛至深 爱至深......

*娜小古坐在车里,天已黑,听着这首歌,感觉全世界都安静了。嘘,就这几分钟 让我做自己。

*你好音乐怪喜欢你的感觉进家不是先开灯而是先找你!

Crescent Moon

I remember when we met
我记得当我们相遇的时候
Underneath the crescent moon
在一轮新月下
I put out my heart to you
我将我的心献给了你
Can you stay with me?
你能陪着我吗
It was underneath the stars
在群星的见证下
That I saw my dream come true
我看到我的梦想成真
And all I ask is that you stay
我希望你留下来
Until the sun comes out
直到太阳出来
In a world as cold as this
在这般寒冷的世界里
I will shine up on you
我会照耀你
The more u let the sunshine’s kiss
用阳光的吻温暖你
Each time that we embrace
每一次我们拥抱
And even when you feel alone
即使你感觉孤单
I am there beside you
有我在你身旁
And all the love we shared
我们共享的所有的爱
Beneath this crescent moon
在这新月之下
And never thought I'd find someone
我从没想过会找到一个人
Who love me in the ways
会以我读过的故事 --
That I have read in story books
那样的方式爱着我
In a time where love brings guarantee
在带着爱的承诺的那段时间里
I vow that I'll surround you
我发誓我会一直陪着你
With my love
用我的爱
So won't you stay with me
所以你能留下来陪我吗
Beneath this crescent moon
在这新月之下
And never thought I'd find someone
我从没想过会找到一个人
Who love me in the ways
会以我读过的故事 --
That I have read in story books
那样的方式爱着我
In a time where love brings guarantee
在带着爱的承诺的那段时间里
I vow that I'll surround you
我发誓我会一直陪着你
With my love
用我的爱
So won't you stay with me
所以你能留下来陪我吗
It was underneath the stars
在群星的见证下
That I saw my dream come true
我看到我的梦想成真
And all I ask is that you stay
我希望你留下来
Until the sun comes out
直到太阳出来
And all the love we shared
我们共享的所有的爱
Beneath this crescent moon
在这新月之下
So won't you stay with me
所以你能留下来陪我吗
Beneath this crescent moon
在这新月之下

评论
热度 ( 32 )
TOP