鸿鳗鱼

人 道 意义

© 鸿鳗鱼
Powered by LOFTER

Summertime Sadness (Basic Tape Remix) - Basic Tape、Lana Del Rey

幻子-云:

不一样的版本不一样的感觉。


歌词:

Kiss me hard before you go
在你离开之前狠狠地吻我
Summertime sadness
以纪念夏日的忧伤
I just wanted you to know
我只想让你知道
That baby, you the best
宝贝 你是最好的
I got my red dress on tonight
今晚我穿了我的红色裙子
Dancin' in the dark in the pale moonlight
在朦胧的月光下起舞

Done my hair up real big, beauty queen style
束起我浓厚的秀发 女王般的造型
High heels off, I'm feelin' alive
脱下高跟鞋 我感觉生命如此美好
Oh my god, I feel it in the air
喔 上帝 爱的感觉弥漫在空气之中
Telephone wires above
电话那头嘶嘶作响
Are sizzlin' like a snare
如同你凝视我一般
Honey I'm on fire, I feel it everywhere
亲爱的 我感觉每个角落的热情都在燃烧我
Nothin' scares me anymore
我无所畏惧
(One, two, three, four)
(1,2,3,4)
Kiss me hard before you go
在你离开之前狠狠地吻我
Summertime sadness
以纪念夏日的忧伤
I just wanted you to know
我只想让你知道
That baby, you the best
宝贝 你是最好的
I got that summertime, summertime sadness
这夏日的忧伤 夏日的忧伤
Su-su-summertime, summertime sadness
这夏日的忧伤 夏日的忧伤
Got that summertime, summertime sadness
这夏日的忧伤 夏日的忧伤不断蔓延
I'm feelin' electric tonight
我感觉今晚像触电一样
Cruisin' down the coast, goin' about 99
乘着99号游艇
Got my bad baby by my heavenly side
有你的地方 便是天堂
I know if I go, I'll die happy tonight
我知道如果我走了 快乐还会永存
Oh my god, I feel it in the air
喔 上帝 爱的感觉弥漫在空气之中
Telephone wires above
电话那头嘶嘶作响
Are sizzlin' like a snare
如同你凝视我一般
Honey I'm on fire, I feel it everywhere
亲爱的 我感觉每个角落的热情都在燃烧我
Nothin' scares me anymore
我无所畏惧
(One, two, three, four)
(1,2,3,4)
Kiss me hard before you go
在你离开之前狠狠地吻我
Summertime sadness
以纪念夏日的忧伤
I just wanted you to know
我只想让你知道
That baby, you the best
宝贝 你是最好的
I got that summertime, summertime sadness
这夏日的忧伤 夏日的忧伤
Su-su-summertime, summertime sadness
这夏日的忧伤 夏日的忧伤
Got that summertime, summertime sadness
这夏日的忧伤 夏日的忧伤不断蔓延
Think I'll miss you forever
我想我会永远思念你
Like the stars miss the sun in the morning sky
如同繁星想念着早晨初生的太阳
Later's better than never
想念总比遗忘好
Even if you're gone I'm gonna drive
即使你离开了我 我还是会永远追随你


评论
热度 ( 18 )
TOP